Tanie walizki - Gdzie szukać najlepszych okazji?
21 września 2024Podróże to wspaniała przygoda, która rozwija naszą wyobraźnię i duszę. Jednak zanim ruszymy na podbój kolejnych destynacji, musimy zadbać o odpowiedni bagaż. Czy wiesz...
Firma Carrefour Polska już od roku 2015 realizuje w naszym kraju kampanię „Z miłości do zdrowia”. Koncentruje się ona zarówno na zapewnieniu szerokiej i zróżnicowanej oferty produktów o działaniu prozdrowotnym, jak i na samym edukowaniu Polaków, którzy mogą dzięki temu poznać zasady, na jakich bazuje zdrowe odżywianie. Celem firmy jest również zachęcanie klientów sklepów Carrefour do większej aktywności fizycznej i rozszerzenie współpracy z lokalnymi dostawcami tak, aby na sklepowych półkach mogło się znaleźć jak najwięcej wysokiej jakości produktów lokalnego pochodzenia.
Omawiana tu kampania zakłada nie tylko wspieranie lokalnych producentów, ale również współpracę z producentami tak zwanej lokalnej żywności tradycyjnej. Dziś stała współpraca ze sklepami Carrefour jest prowadzona z około 400 lokalnymi dostawcami, a wśród dostarczanych przez nich produktów znajdują się między innymi: warzywa i owoce, pieczywo, produkty mleczne oraz wędliny. Bardzo często efektem takiej współpracy jest przyznanie prestiżowego certyfikatu „Jakość z Natury Carrefour” pozwalającego na łatwiejsze identyfikowanie produktów. Dziś linia „od pola do talerza” liczy już sobie kilkanaście wyselekcjonowanych produktów charakteryzujących się nie tylko wysoką jakością i dobrym smakiem, ale również tym, że w ich skład nie wchodzą sztuczne barwniki i konserwanty.
Jeszcze jedną ciekawą inicjatywą firmy Carrefour Polska jest ogólnopolski program edukacyjny ABC Zdrowego Żywienia realizowany przy wsparciu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Obecnie ma miejsce już druga jego odsłona, tym razem poświęcona edukowaniu dzieci i młodzieży w zakresie prawidłowego odżywiania. Carrefour i SGGW liczą na to, że przygotowany przez obie jednostki program dotrze do przynajmniej 1000 dzieci w całej Polsce, w tym do nawet 35 procent tych, które reprezentują środowiska charakteryzujące się trudną sytuacją materialną.
Osoby, które odwiedzają sklepy Carrefour, mogą przespacerować się Aleją Zdrowia będącą odpowiedzią na potrzeby tych klientów, którzy stosują zróżnicowane diety i zmagają się z tak zwanymi chorobami dietozależnymi. Obecnie mogą oni liczyć na ponad 700 produktów, wśród których znajdują się rozwiązania wolne od glutenu, sojowe, dietetyczne, ekologiczne oraz przeznaczone dla diabetyków.
W ostatnich latach sieć Carrefour koncentruje się na systematycznym rozwijaniu asortymentu zdrowych produktów. Można przy tym dostrzec utrzymujący się trend wzrostowy. Wzrost rok do roku wynosi w tym przypadku nawet 40 procent i dotyczy zarówno rozwiązań wolnych od glutenu, jak i tych, które są skierowane do diabetyków. Wiele wskazuje zresztą na to, że tendencja ta będzie się utrzymywać.